niedziela, 8 listopada 2020

Świąteczna matematyka!

 

Konkurs: „Świąteczna matematyka”


Święta zbliżają się wielkimi krokami… Czujemy już niemal zapach pierników i widzimy blask lampek na choince. Czy wiecie, że Święta Bożego Narodzenia to nie tylko magia, ale i matematyka? Razem znajdziemy matmę wśród gwiazd, makowca, karpia czy bombek :)

 



Co musisz zrobić? Wybierz sam/sama jedną z form!


  • Możesz wykonać świąteczną lub choinkową ozdobę, która będzie w sobie zawierać elementy matematyczne, następnie zrób zdjęcie tej ozdoby, opisz w piękny poetycki sposób, co w niej jest magicznego i matematycznego, a zdjęcie wraz z opisem wyślij mailem do mnie :)

  • Możesz zaprojektować komputerowo bożonarodzeniową kartkę z elementami matematycznymi, dopisać do niej świąteczno – matematyczne życzenia i kartę wysłać mailem do mnie :)

  • Nie lubisz prac ręcznych? Znajdź matematyczne święta wokół siebie! Sfotografuj te elementy świąt, które Ci się kojarzą z matematyką i opisz je pięknie, a następnie zdjęcia wraz z opisami wyślij mailem do mnie:) Możesz to zrobić w edytorze tekstu lub jako prezentację multimedialną.

  • A może kochasz świąteczne potrawy? Co w nich jest matematycznego? Pomyśl i wykonaj na ten temat prezentację multimedialną, którą również wyślesz mailem do mnie :)

  • Kochasz matmę samą w sobie? Ułóż 10 świątecznych matematycznych zadań, umieść je w prezentacji multimedialnej wraz z ciekawą grafiką świąteczną i też wyślij mailem do mnie :)


Do wszelkich form możesz wykorzystać grafikę z darmową licencją, którą znajdziesz na stronie https://pixabay.com/pl/ - tu możesz korzystać z obrazków.


Na maile czekam do 15 grudnia. Liczę, że będzie ich mnóstwo:)

Mój adres mailowy: mstankosp3@gmail.com

Powodzenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz